28-03-2009


Op een aantal kleine dingen na is de voordeur klaar






3 opmerkingen:

  1. Zoals ik al zei ben ik jullie blog meteen gaan bekijken toen ik thuis kwam. Het wordt echt heel erg gaaf en ik vind vooral de afwerking nu al erg goed zichbaar, super strak. Ik ga jullie blog zeker in de gaten houden om zo maby nog wat ideeen op te doen. Ik ben ook erg benieuwd naar de keuken.
    Succes ermee en veel plezier nog in het klussen.
    Groetjes Emmy Vermeeren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeu en Marlies,

    Ik zag dat jullie geplukt waren.. ik denk zal ens goan kiekuh hoe het er oet zuut, mar de foto's leegen der neet um. Erg mooi, erg veel feeling voor detail. creatieve knammel, mar dat wist ik al.

    Veul succes nog met de afwerking. en wej komen binnenkort wal ens aan.

    (zien ok druk bezig met het bewoonbaar maken vaan os toekomstige huuske, vast wal gehuurd vaan die alde)

    GR.

    Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeu en Marlies.
    Wat een fantastisch huis hebben jullie hier neergezet zeg ,hier mogen jullie best super trots op zijn!
    De aparte bouw, de kleuren en materialen die gebruikt zijn whaaaaw.
    Ik hoop dat ik jullie huis een keer van binnen mag bewonderen. verder wens ik jullie ontzettend veel woon plezier, maar dat zal echt geen probleem zijn.

    BeantwoordenVerwijderen